1. Haberler
  2. Haberler
  3. Samsun Haber
  4. Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Emekli Süleyman Demircan (55), Samsun’daki dairesini kendisini hastanede görevli bir memur olarak tanıtan H.D.’ye kiraya verdi. H.D.’nin annesi S.D. ile birlikte oturacağını beyan ettiği daireye 10 Şubat’ta yerleştiği, ancak taraflar arasında kira sözleşmesi imzalanmadığı belirtildi. İddiaya göre daha sonra ev sahibi ile kiracı arasında anlaşmazlık yaşandı ve H.D. İstanbul’a giderek telefonlara cevap vermemeye başladı. Bunun üzerine Demircan, 10 Şubat-10 Haziran dönemine ait kira, aidat ve yakıt giderleri için icra takibi başlatırken, mahkemeye de tahliye davası açtı. 

4 AY KİRA ALAMAYINCA BABASININ MEZARINA GİTTİ

Karşı tarafla iletişim kuramadığını ifade eden Demircan., H.D.’nin babası ve S.D.’nin eşi olan merhum M.D.’nin Canik ilçesi Devgeriş Mahallesi’ndeki mezarını ziyaret etti. Mezarın çevresindeki yabani otları temizleyip dua eden Demircan, yaşadığı mağduriyeti merhuma anlatarak oğlu ve eşini kul hakkı yedikleri gerekçesiyle manevi olarak şikayet ettiğini söyledi.

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı

“İCRALARIN ARDINDAN TAHLİYE DAVASI AÇTIM”

Mezarlık önünde açıklamalarda bulunan Demircan, “Evimi 10 Şubat’ta H.D. isimli şahsa kiraya verdim. Kendisi bir yakınımıza Samsun’da hastaneye memur olarak atandığını, şu anda kursları olduğunu ve kursları bittikten sonra annesi S.D. ile oturacağını beyan etmişti. 10 Şubat’ta eve geçti ve kira aktif olarak başladı. Defalarca söylememize rağmen sözleşme yapmadı. Mart ayının ikinci haftasından sonra da İstanbul’a gittiğini ablasından öğrendim. Sözleşme yapmayınca ilk icra resmî evrakını 20 Nisan’da gönderdik. 30 Nisan’da 1. ihtarname, 8 Haziran’da da 2. ihtarname çekildi. Yasal yollar silsile hâlinde devam ettirildi. 17 Haziran’da da Samsun 3. İcra Hukuk Mahkemesi’ne tahliye davası açtım. Kendisi telefonlara çıkmıyor” dedi.

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı

“KİRACILARIMI, RAHMETLİ BÜYÜKLERİNE MEZARLIKTA ŞİKAYET ETTİM”

Kiracılarından muhatap bulamayınca mezarlığa giderek merhum büyüklerine şikayet ettiğini dile getiren Süleyman Demircan, “Bu süreçte maddi kaybım 10 Şubat-10 Haziran arası kiralardan 64 bin TL, aidat 8 bin 875 TL, 3 bin 400 TL de ısınma bedeli olmak üzere toplam 76 bin TL’dir. Ben devletimize güveniyorum. Alacaklarımı istiyorum. Babasının mezarına geldim. Rahmetli babasına oğlu ve eşini şikayet ettim. Kiracılarım olan oğlunu ve eşini önce Allah’a, sonra da rahmetli babasına havale ediyorum” diye konuştu.

Demircan, devlete ve adalete güvendiğini, alacaklarının tahsil edileceğinden emin olduğunu sözlerine ekledi.

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı

Kiracısı 4 ay ödeme yapmayınca mezarlığa gitti! Şikayetini ölen babasına anlattı
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Samgudef.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin